Adına Sorumluluk Dediğimiz Yüklerin Altında Eziliyor Ruhumuz...
Dlimize de Kalbimize de ilk kez değen acımsı bir tat bu.... Omuzlarımıza bırakılan Sorumluluk adı altında yüklenilen yüklerin altında eziliyor ruhumuz...
Kuantum manyetizma, evrensel enerji,psikolojik astrolojik bakış , human design açılım, psikoterapi yöntemleri,. Spirütüel yolculuk…..
Öğle günlerdeyiz ki; adını koyamadığımız görülerin, zihnimizde açığa çıkan ve görünür o eski benlik kayıtlarının görünür olan silüetlerinin izlerin neler anlattığını çözmeye çalışıyoruz.. Görmeye, anlamaya ve de bilmeye niyet ederek inatla üzerine gidiyoruz ve yoruluyoruz. Zinimizde bitmeyen ve ardı ardına çoğalan bir düşünce trafiği, içindeki maratondaki bizin koşu çıkmazları, engelleri, çığlık atan bizin farklı haldeki bedensel dokunuşları ve ne olduğunu anlamaya çalışırkenki bizin sessiz hezeyanları ve kendimize kızarken bulduğumuz bizin sessiz nidasından, kalbine özlemi .Ya çözmemize gerek olmadan değişen bir sitemimizin değişimini hissediyorsak ? Ve buna yapacak hiç bir hamlemiz olmadığından ötürü, böyle hissiz ve ileriye gitmiyor gibi hissediyorsak? Her an her şey çökebilir ve biz altında kalırız korkusu her yanımızı sarmış da bunun çıkmazında meyanda kalmışsak? Hayalle gerçeğimiz iç içe girmiş ve ayırdına varamıyorum hissinde boğuldum anlardansa bu?? Bir yanda ev, bir yanda işim sıkıştığımı hissediyorum ve tüm bu sıkışmanın içinde kendime olan yolculuğumun tüm parçalarındaki bir kalınmışlıkta nefes almaya çalışıyorsam; o anda gerçekle yüzüme çarpıyor , ben içinden geçiyorsam da farkındalıkların içinde yüzmeye gayret ediyorsam??
Peki nereye gidiyorum Ben Böyle ???🌟
Hayattan öğrenme şekillerimiz değiştiğini farkederekken; bir zamanların bilgilerinin yok olduğunu izlemek, sorgulatıyor neye inanmalıyım? İhtiyaç olan bilgilerin bir an da bilinmeyen yerlerden gelebileceğine olan içsel bilişin kuvvetli dokunduğu anlar sessizce güçlenirken, içimden geçen her bir düşünce kalıbının da imha olup yeniden sistemden geriye yeni haliyle yüklendiğini hissetmek oldukça uzakta olanı yakınlaştırıyor gibi hissettirecek. Bazen denizlerin okyanusa bağlandığı noktada tüm akışı içine alarak şişen sünger gibi hissedeceğiz. Bazı zamanlarda da süngeri yakıp kavuran, olan suyu buharlaştıran, şeklini ve cinsini değiştiren ateş gibi hissedeceğiz ..🥰🥰🌙🐥
Sisli bir göğün içinde hayallerimiz uzaklaşır, dağılabilir, yönümüz şaşabilir , önümüzdeki görüş açısı sıfıra düşebilir. Tüm bunların korkutup geri çekmesine izin verir anlatmaya geldiği duyguları anlatmasına izin vermeli ve izlemeli ve işlemeliyiz tek tek. Nazik ve hassas yaklaşarak kendimize nakş etmeliyiz her bir bilgiyi.. Önce izleyerek, sonra dinleyerek , anlamaya açık olarak ve ifade gücümüze ekleyerek.. Kurduğumuz hayaller gerçekten bize mi ait* ?Yoksa öyle olmasını istediğin için mi hala orada duruyorlar * Ve buradaki en büyük hassasiyet hayallerim yıkılır korkusu mu? Korkunun pek faydası olmaz . engel de olamaz .. Çünkü bizle bağı olmayan hayallerin yıkılmasındayız ve yerine gerçekler geliyor ... Hem de güçlü gerçekler ...ÖZGÜRLEŞİYOR ZİHNİMİZ ... Hayata gerçeklerle özgür zihinle bakma zamanımıza giriş yapmış bulunuyor ..💙💙💜
En son ne zaman özgür hissettin? Hatırlıyor musun? Hatırlamak dahi zor geliyor ve hissini dahi unuttuk ...Hikayemizdeki, hikayelerimizdeki yıkımı görüp yeniden yapıcı olmaya davet bu.... Zorlayacak , yüzleştiklerimizle daralacağız ... Sonrasında da nefeslerimizi takip etmeye başlayacağız ...İnandıklarımızın doğru olmadığını kabüle geçip, gerçeklere bakıp kendi hükümdarlığımızı ,lan etmenin cesaretine varabilir miyiz ? Eylemsel hareketlerine varabilir miyiz *🔥🔥🔥🔥
Ailenle, kariyerin arasında, kendinle yeni tanışan benliğinin keşifleri arasında yeni bir denge kurabilir misin? Kurabilir miyiz ve bu dengeli hale gelmenin acımsı tadını dilimizden de kalbimizden de silip atabilir miyiz ??⭐️⭐️
Hiç tanışmadığımız bir halin ilk adımları ile girişiyoruz bu yola ve ve hiç tanımadığımız bir de sorumlulukla çıkıyoruz bu yola .. Elbet zor olacak, salıncakta gibi hissedeceğiz, yalpalayacağız,, başımız dönecek, Midemiz bulanacak ve yeniden girdiğimiz bu tünelin halkalarındaki üçgenlerimizin kapısal geçişinden geçip , hayatımızın dairsel hareketlerine ekleyeceğiz turkuaz bir elbise ile giydireceğiz varlığımıza bu yolların çitli kenarlarındaki görünen kapılarındaki kapı kulplarını ve anahtarlarını kalbimizden gelen aşk ile yeniden oluşturacağız ...🪽💫⭐️
Acıtan gerçeklerin görülecek yansımalarını alıp görünür kılmak ve aşk ile bütünleştirmek vakti ....Aşk ile gerçekliğimizin yeni evresine özgürlüğün tılsımlı varlığı ile gidiyoruz ....meraka gerek yok.. Sonu mübarek .... Aşk ile olur her şey ..❤️❤️❤️